APMĀCĪBU PROGRAMMAS, arī individuālas , arī angļu, krievu val(Food safety tēmas)

Apliecinājums profesionālai darbībai pārtikas drošības jomā:

Egita Sproģe

 Professional master degree in Total Quality management/TQM maģistrs.HACP sistēmas vadītāja  sertifikāts.Nr.66-99-A,FSSC22000 (SGS2016). BRC7 (BVeritas 2016)

IRCA sertif. FS/16/LA/355;BRC7-LV/16/3988 ; FSSC22000-LV16/330.
Sertifikāts –tiesības veikt pedagoģisko darbību Nr.2.6-17/18-229 – LLU

HACCP, BRC, GMP+ jūsu uzņēmumā(latviešu,angļu, krievu val)

Food safety – HACCP un paškontroles mācības,iekšējie un piegādātāju auditi..arī  pie jums uzņēmumā

zvaniet 29495658 Egitai;rakstiet egita@pardotprieks.lvvieta – visa Latvija

Sanminimums jeb Higiēnas apmācības pārtikas uzņēmumiem (latv.,angl.,krievu val)

saskaņā ar MK nr. 545
Apliecības, reģistrs

 zvaniet 29495658 Egitai;rakstiet egita@pardotprieks.lv
visā Latvijā

apdraudējumu izvērtēšana pārtikas aprites uzņēmumā (ražošana, ēdināšana, mazum un vairumtirdzniecība)

 zvaniet 29495658 Egitai;rakstiet egita@pardotprieks.lv
visā Latvijā

Palīgs Paškontroles dokumentācijas izveidē

Kas jāzin  izcilam biroja vadītājam?

lietvedība, stress darba vietā, darbinieku tipi, pārrunas, pozitīvā domāšana, personālvadība,klients birojā, konfliktsituācijas , pašmotivācija…  IMG_7245

Personāls ir uzņēmuma atšķirīgais, unikālais resurss!

kā pieņemt pareizos darbiniekus? ‘atslēgas’, perifērie, līgumdarbinieki.

kas ir mans laimīguma mērs?

Ikviens pārdošanas meistars reiz bija iesācējs

Vienas dienas seminārs bez īpašām priekšzināšanām maksimālais dalībnieku skaits grupā – 10

NO IDEJAS LĪDZ REĀLAM BIZNESAM

Tiem, kuriem sapņi ir lielāki par iespējām veiksme sēž  uz pleca biežāk!!

KĀ KLIENTU UZVEDĪBAS MAIŅA  IETEKMĒ DARĪJUMUS?

 vienas dienas seminārs

Talanti, zvaigznes, potenciāls darbiniekos.

Vienas dienas seminārs. maksimālais dalībnieku skaits grupā – 10

Kā izveidot veiksmīgu biznesu

praktiskas lietas(ideja,uzņēmējdarbības formas,  likumdošana, klienti, tirgus, prece, mārketings, izmaksas, darbinieki utt), kas jāzina pirms sākt savu biznesu

Ikviens izcils klientu apkalpošanas speciālists reiz bija iesācējs

Vienas dienas seminārs bez īpašām priekšzināšānām maksimālais dalībnieku skaits grupā – 10

 ‘ Vietējo ražojumu virzīšana tirgū, nosaukums, tirdzniecības vietas, prezentācijas, degustācijas, iepakojums’

amatniekiem, mājražotājiem

KAS KOPĪGS KLIENTIEM, PIRCĒJIEM, PACIENTIEM, APMEKLĒTĀJIEM?

 kā neapjukt , izprast tehniku un to pielietot

Darbinieku atlase, profila izveide, komandas veidošana, regulāras  pārrunas ar darbiniekiem.

biroja darbiniekiem, uzņēmumu vadītājiemVienas dienas seminārs. maksimālais dalībnieku skaits grupā – 10

Patiesas sarunas/pārrunas ar darbiniekiem palīdz saprasties darba devējam ar darba ņēmējiem, izprast, kas tieši katru darbinieku motivē….

individuālas pārrunas ar darbiniekiem,saskaņotas ar darba devēju. Laika patēriņš,tēmas testiem, aptaujām atkarīgas no konkrētā uzdevuma

 KĀ PVD kontrolētā likumdošanas joma veicina mana biznesa ātrāku attīstību?.HACCP principi, LHP,LRP,priekšnosacījumu programmas

 interesentiem ,kuru uzņēmējdarbība saistīta ar pārtiku

Kā izkustināt no vietas ‘iestrēgušu’ pārdošanas līmeni

individuāls, kompānijas situācijā integrēts  seminārs Laika patēriņš,tēmas testiem, aptaujām atkarīgas no konkrētā uzdevuma

Kā sabalansēt daudzos pienākumus ar reāli padarāmo uzņēmumos, kur nedaudzi darbinieki veic daudzu darbinieku pienākumus? . Deleģēšana un pašmotivācija

individuāls, kompānijas situācijā integrēts  seminārs

 KAS  ATNĀK PIRMĀ-VEIKSME VAI IEDVESMA? .

 pozitīvā domāšana  3STUNDAS
‘ ikdienas pircējs’ir tas, kurš jūsu pārdevējiem, klientu apkalpošanas speciālistiem izvērtēs patreizējās pārdošanas tehnikas pielietošanas prasmes ikdienas darba vietā. Ieteiks, izstrādās un apmācīs jūsu darbiniekus nākošam līmenim saskaņā ar jūsu uzņēmuma vajadzībām..  individuāls, kompānijas vajadzībām piemērots

 MANA NOVADA PAŠVALDĪBA – PARAUGS KLIENTU APKALPOŠANĀ .

 1-2 DIENAS

 No pārdevēja uz izcilu PĀRDEVĒJU.

 vienas dienas seminārs ar priekšzināšanām pārdošanas tehnikā

 Pārdošanas tehnikas pamati jaunajiem tirdzniecības pārstāvjiem 

 vienas dienas seminārs interesentiem bez īpašām  priekšzināšanām

 CEĻŠ UZ IZCILU KLIENTU APKALPOŠANU

 bez un ar  priekšzināšanām  3 līdz 6 stundas