Tēmas mob.t. 29495658

        .    PAŠKONTROLES sistēma ikvienā pārtikas apritē iesaistītā uzņēmumā balstās uz HACCP principiem.     Esam Jūsu rīcībā, lai to izveidotu un uzturētu . JAU ŠODIEN!

Kvalitātes un HACCP sistēmā iekšējos auditus kvalitātes/paškontroles sistēmas vadītājs neveic savas atbildības jomā – esam gatavi veikt auditus jums pieņemamā laikā. RAKSTIET: egita@pardotprieks.lv 

Veicam piegādātāju auditus saskaņā ar Jūsu uzdevumu.ZVANIET  EGITAI:  29495658

            Konkurētspējas paaugstināšanai izvēlieties tiekties uz BRC standartu. Palīdzēsim sagatavot uzņēmumu, darbiniekus un dokumentāciju . SĀCIET TAGAD!

HIGIĒNAS apmācības, sauktas arī  SANMINIMUMS,  izdevīgi organizēt savā uzņēmumā, piemērojot saviem darbiniekiem.

HACCP kursu, BRC kursu, GMP + kursa, HIGIĒNAS apmācību noslēgumā katrs darbinieks iegūst apliecinājumu – APLIECĪBU. kuras Nr tiek attiecīgo laiku saglabāts īpašā reģistrā.

  • Atvērtie semināri – zināma, iepriekš publicēta  tēma, kas piemērota jebkurā biznesa jomā strādājošiem. Šajos semināros apmācību dalībniekiem jāmāk dzirdētos piemērus radoši ‘pārlikt’ savā konkrētajā darbā. Piemēram- ‘Kāpēc iepirkuma speciālistus reti sūta uz pārdošanas semināriem’. ‘Klientu apkalpošanas noslēpumi’ u.c. arī  www.seminari.lv
  •  Iekšējie, uzņēmumam individuāli izstrādāti semināri - pirms tam izrunāti Jūsu uzņēmumā, iegūta informācija par jūs interesējošām, apskatāmām tēmām, par darbinieku        patreizējām      zināšanām, par sasniedzamajiem līmeņiem. Piemēri tiek izrunāti konkrētie , attiecīgā uzņēmuma ikdienā sastaptie. Norises vieta – no pasūtītāja vēlmēm un investīciju iespējām    atkarīga.
  • Biroja atmosfēra, personāla(darbinieku) saderība ar izvēlēto amatu, vienota vērtību sistēma uzņēmumā….IEKLAUSĪŠANĀS, RŪPES PAR SAVIEM DARBINIEKIEM… tas ir efektīvākais konkurentspējas paātrinātājs!
  • Esat tikko ienācis pārdošanas vai klientu apkalpošanas jomā? Darbs dzen darbu, kārtējā klienta zvans seko iepriekšējam un tiešām nav laika izprast, kāda tad ir tā PĀRDOŠANAS un KLIENTU APKALPOŠANAS TEHNIKA. Kā sākt to pielietot? Vai es esmu uz pareizā ceļa? Kā uzlabot jau iesākto,  lai tiektos uz izcilību? ieejiet sadaļā KONTAKTI!
  • Mums pieder divi  UNIKĀLI resursi – laiks un darbinieki. Kā veidot vakancei nepieciešamā kandidāta profilu, pašiem ‘atlasīt’ CV ? Vai darbiniekus nepieciešams motivēt? kādos gadījumos to darīt, kādos nedarīt? Kad motivēt?
    Kāds ir uzņēmuma ieguvums? Ikgadējās pārrunas ar darbiniekiem – par un pret. Kā uzsākt pārrunas, cik regulāri tās veikt, kā izvairīties no formalitātes un pārrunu rezultātus pārvērst uzņēmuma ieguvumos?
    Darbinieku motivācija NAV uzņēmuma pienākums. Tā ir uzņēmuma un darbinieka godprātīga sadarbība.

 

 

  • CEĻŠ UZ IZCILU KLIENTU APKALPOŠANU, KONSULTĒŠANU  ir jūsējais!
  • Tiekamies un izrunājam šodienas klientu uzvedības īpatnības !
  • Mainījušās ne tikai tehnoloģijas, mainījusies ir mūsu mērķauditorija, kura lieto šīs tehnoloģijas.

MAINOTIES KLIENTU PARADUMIEM, JĀMAINĀS PĀRDOŠANAS  PRINCIPIEM. Jēga slēpjas klienta/pircēja vēlmēs!

 

  • B2B, B2C, mazumtirdzniecība, tirgus, mājražošana, reklāmas joma, pasākumu organizēšana, iestādes, dažādie konsultāciju biroji, pirts pakalpojumi, kruīzu organizēšana, kāzu saloni, skumju brīžu organizētāji, … jebkurā  jomā darbojas pārdošanas/klientu apkalpošanas principi, kuros neievērojot zaudējumi nodrošināti. ‘Mēs labprāt pilnveidosim jūsu stiprās puses, veicinot panākumus ilglaicīga biznesa veidošanā un saglabāšanā.
  • DARBINIEKS IR KOMPĀNIJAS IEKŠĒJAIS KLIENTS. Tikai APMIERINĀTS iekšējais klients ved pie jums apmierinātus ārējos klientus.Kādi ir šodienas aktuālākie motivēšanas faktori? Cik tālu sniedzas monetārā motivācija?
  • PAŠMOTIVĀCIJA, POZITĪVA DOMĀŠANA – Kā to radīt , saglabāt, kā nodot tālāk savam biznesa partnerim lepnumu par savu uzņēmumu, ticību savam produktam? Mums ir atbildes.
  • Darba devējs nav apmierināts ar Jums vai jūsu darbu? Jūs nejūtaties stabili savā patreizējā darba vietā?

Domājat par darba vietas maiņu?

Mums ir labāks risinājums …

Vienas dienas seminārā mācīsimies kā pašam izvērtēt savu piemērotību patreizējā darba vietā. Pārliecināsimies, ka ar pašmotivāciju patiesi var lielas lietas paveikt un, ka izprast savu darba devēju darbiniekam ir ne tikai lietderīgi, bet pat ļoti  izdevīgi. Kā sākt? uz to arī dosim atbildes.
  • Darbinieku/Personāla vadīšana saistīta ar ekonomiku, ar uzņēmumiem, kas šobrīdējā situācijā ir biznesā.Ir uzņēmumi, kur personāla vadībā nodarbināts pat vesels departaments.

Ir uzņēmumi, kur personālu vada katras nodaļas vadītājs, kura pamatnodarbošanās un izglītība pat nav saistīta ar cilvēkvadību.

Noliktavas vadītājam jāuzdod uzdevumi šoferiem un kolēģiem, tirdzniecības vadītājam jāvada pārdevēji, galvenai grāmatvedei jāvada asistents, personāla vadītājai jāmāk veikala vadītājām pateikt, ko darīt ar neklausīgām pārdevējām atšķirīgos Latvijas reģionos , ražošanas vadītājam jāvelk līdz darbinieks, kurš viens netiek galā ar darba uzdevumu, toties vienmēr laikā ir darbā…utt.

kā vidējā līmeņa vadītājam ikdienas izprast patreizējos spēles noteikumus darbinieku vadībā, motivācijā?Ko no tiešā vadītāja (ne no augstākās vadības) sagaida darbinieki? Kā ar to visu tikt galā bez stresa? tas ir mūsu vienas dienas semināra uzdevums – mācīties un pielietot.
  • Pašvaldību klienti ir pilsētu un novada iedzīvotāji. Pašvaldību vērtējumam būtu jāatspoguļojas iedzīvotāju apmierinātības pētījumos.

Mācīsimies saprast, ka jebkuram ierēdnim klients ir pats svarīgākais. Kā pielietot Pārdotprieku daudzveidīgajos pašvaldību komunikāciju līmeņos un neapjukt?

vai tiešām arī šeit pārdošanas tehnika darbojas? Potams! Smaids vēl nenozīmē labu servisu. Ja Jums atsmaida pretī – jūsu labais serviss ir pozitīvi saprasts!

Informācija tiek atjaunota, ienāc pie mums atkal!
Tavs Pārdotprieks!